Home »

Pomaganie najlepszą motywacją do biegania

Biega dla zdrowia i własnej przyjemności. Najlepszą motywacją jest dla niej działanie charytatywne. Jolanta Fraszyńska zgodziła się zostać ambasadorem Poland Business Run, ponieważ, jak sama mówi – dzięki udziałowi w biegu mogę realnie przyczynić się do zmiany życia na lepsze beneficjentów Poland Business Run. Nam opowiada o tym, czym dla niej jest bieganie. Dlaczego zdecydowała […]

Continue Reading...

Wysiłek zawsze wyzwala pozytywna energię, trzeba ją tylko odpowiednio ukierunkować!

1. Dlaczego zdecydował się Pan/Pani zostać ambasadorem Poland Business Run? – Ta idea łączy wszystkie trzy sfery życia, które są dla mnie najważniejsze: filantropię, sport i biznes. Jestem przedsiębiorcą, a to daje mi przywiej realizowania swoich pasji oraz dzielenia się z innymi owocami mojej pracy. Pieniądze są przecież środkiem, a nie celem. Podczas Poland Business […]

Continue Reading...

Poland Business Run integruje zespoły

Miło nam ogłosić, że w gronie naszych ambasadorów jest między innymi Mateusz Janicki – aktor znany między innymi z serialu „Singielka”. Na naszym blogu zdradza, co go motywuje do biegania i dlaczego zdecydował się wesprzeć naszą akcję. Zachęcamy do lektury! 1.     Dlaczego zdecydował się Pan zostać ambasadorem Poland Business Run? Jeżeli tylko mogę pomóc, choćby swoją […]

Continue Reading...

Mierzymy skuteczność działań PR

Dobrze przygotowana konferencja prasowa, wyczerpujące materiały dla dziennikarzy i już po kilku godzinach na portalach internetowych pojawiają się pierwsze teksty, w radiu informacje a następnego dnia w gazetach obszerne artykuły. Sukces!? Ale jak go zmierzyć?

Continue Reading...

Nie przegap okazji do budowania relacji!

Święta to doskonała okazja do budowania relacji z dziennikarzami, partnerami i pracownikami . Składanie życzeń: osobiste lub przy pomocy świątecznej kartki, spotkania przedświąteczne albo noworoczne, to tylko kilka możliwości, które możemy wykorzystać.

Continue Reading...

Recepta na dobry wizerunek

W kalendarzu wpisane kolejne spotkania. Wszystkie są ważne albo bardzo ważne. W międzyczasie telefony, maile, sprawy podopiecznych. W takim tempie trudno złapać oddech, a co dopiero pomyśleć o budowaniu wizerunku organizacji. Tymczasem wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach.

Continue Reading...

Po co w organizacji PR wewnętrzny?

Starannie opracowana strategia PRowa, dobre relacje z dziennikarzami i ogromny zapał do pracy, czyli na pierwszy rzut oka sukces gwarantowany! Jednak mnie czegoś jeszcze brakuje… To PR wewnętrzny organizacji. Czy faktycznie jest taki ważny? PR wewnętrzny to nic innego jak komunikacja z pracownikami. To co i jak o fundacji lub stowarzyszeniu mówią pracownicy jest nieprawdopodobnie […]

Continue Reading...

Znane osoby – czy warto prosić je o pomoc?

Czy znane osoby rzeczywiście pomagają w promowaniu akcji charytatywnych lub projektów? To głównie zależy od Ciebie! Od tego kogo zaprosisz do współpracy i jak przedstawisz swoje oczekiwania. O czym, zatem, należy pamiętać?

Continue Reading...

Kryzys, to nie koniec świata

Kryzys – nagłe, nieoczekiwanie i niepożądane wydarzenie, które stanowi zagrożenie dla dowolnej sfery działalności, w tym także dla wizerunku organizacji. Brzmi strasznie? Dlatego tak ważne jest aby wiedzieć jak reagować w sytuacjach zagrożenia. Wystarczy znać kilka zasad, które pomogą opanować kryzys, a wizerunek organizacji nie ucierpi.

Continue Reading...

Jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem?

Reporter zainteresował się tematem i mówił się z Tobą na spotkanie – świetnie! Teraz warto wiedzieć jak przygotować się na taką wizytę, żeby wypadła jak najlepiej, a  kontakt z dziennikarzem zaowocował trwałą relacją.

Continue Reading...