tworzenie
strategii pr

planowanie i efekty

linia-w

Kontakt z mediami

skuteczny kontakt

linia-w

agencja pr Kraków i okolice

kontakt z mediami

Realizujesz ciekawe pomysły i chcesz o nich opowiedzieć innym? Tworzysz wartościowe projekty i chcesz budować wizerunek eksperta w branży? Chcesz budować markę osobistą w mediach? Piszesz maile do dziennikarzy i próbujesz ich zainteresować swoim tematem, ale bezskutecznie? Chętnie pomogę Ci w skutecznych kontaktach z mediami, na których zależy Ci najbardziej.

komunikacja z mediami
- jak to się robi

Poznaj krótką historię Pana Adama, który kilkukrotnie próbował zainteresować dziennikarzy swoim tematem. Nigdy nie otrzymał odpowiedzi od dziennikarzy.

Kiedy spotkałam się z Panem Adamem, nie wierzył w możliwość dotarcia do dziennikarzy ze swoim tematem. Zaczęliśmy od rozmowy o tym, czym zajmuje się Pan Adam i jakie zagadnienie będzie najbardziej interesujące dla dziennikarzy. Następnie przygotowałam informacje prasową dla mediów, w taki sposób, aby w tekście były wszystkie najważniejsze informacje. Tytuł i lead, czyli wstęp do tekstu, przyciągały uwagę i były intrygujące. Rozesłałam informację prasową do mediów branżowych, ponieważ to była najbardziej adekwatna grupa dziennikarzy, którzy mogą być tematem zainteresowani. Z reporterami, którzy nie byli przekonani do tego tematu, rozmawiałam telefonicznie. W rezultacie w mediach ukazało się 10 publikacji. Aby skutecznie budować wizerunek eksperta regularnie komunikuję się z mediami w imieniu Pana Adama i przygotowuję informacje prasowe, które są interesujące dla dziennikarzy.

media-image03
media-image01

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

Co zyskujesz na dobrych kontaktach z mediami?

  • Twoja marka staje się rozpoznawalna
  • Budujesz wizerunek eksperta w swojej branży
  • Masz szansę pozyskać nowych klientów
  • Możesz nagłośnić ważne dla Ciebie sprawy

Pracę z nowym klientem zawsze zaczynamy od ustalenia tematu, celu publikacji i grupy docelowej. Kiedy mamy te informacje dobieramy odpowiednie media. Wszystko po to, aby komunikacja z mediami przyniosła jak największe korzyści dla klienta.

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

Kogo zapraszamy do współpracy:

  • Marketingowców
  • Osoby zajmujące się komunikacją w firmie
  • Freelancerów z różnych branż
  • Fundacje
  • Stowarzyszenia
media-image02
media-image04

agencja pr kraków i okolice

Komunikacja z mediami – jak pracujemy?

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Zawsze słuchamy potrzeb kontrahentów i do nich dopasowujemy ofertę działań. Naszym klientom w zakresie kontaktów z mediami możemy zaproponować następujące działania:

solidnosc-ico

Opracowanie i wdrożenie strategii PR- wtedy komunikacja z mediami jest dokładnie zaplanowana. Opracowujemy dla klienta dokument, w którym wspólnie określamy cele komunikacji i czas, w którym powinny być one zrealizowane. Na tej podstawie wybieramy tematy dla mediów i planujemy w czasie rozesłanie do dziennikarzy, tak aby kontakt z mediami był jak najbardziej efektywny dla klienta.

praca-ico

Promocja pojedynczego wydarzenia lub projektu - wspólnie z klientem określamy cel komunikacji z mediami i temat, który będę opracowywać oraz wybieramy odpowiednie media. Następnie przygotowujemy odpowiednią informację prasową do mediów i rozsyłamy ją do dziennikarzy.

elastycznosc-ico

Propagowanie eventów - nagłaśniamy wydarzenia, aby organizator mógł pozyskać np. jak najwięcej uczestników eventu. Przygotowujemy informacje prasowe o wszystkich ważnych kwestiach związanych z eventem.

realizacje-ico

Organizacja konferencji prasowych - jeśli temat tego wymaga organizujemy konferencje prasowe, przygotowujemy materiały dla dziennikarzy oraz catering dla zaproszonych gości i reporterów.

agencja pr kraków

Moje doświadczenie w komunikacji z mediami

Kontaktami z mediami zajmuję się od prawie 10 lat. Pracowałam z wieloma organizacjami pozarządowymi, tj.: Stowarzyszenie Wiosna, Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, Fundacja Poland Business Run, Fundacja Urszuli Smok Podaruj Życie. Mam także duże doświadczenie w organizacji konferencji prasowych. Często moimi klientami są deweloperzy i pracownie architektoniczne. Jestem otwarta na współpracę z każdą branżą. W portfolio mam także pracę z jedyna w Polsce magister hipnorodzenia a także klub zajmujący się klubowymi sportami niszowymi, takimi jak: bilard, dart i piłkarzyki.

Razem zastanówmy się, jakie działania będą dla Ciebie lub Twojej firmy najlepsze. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę komunikacji z mediami, tak aby skutecznie budować Twój wymarzony wizerunek.

Zadzwoń lub napisz do nas, a my przygotujemy ofertę usług kontaktów z mediami dopasowaną do Twoich potrzeb!

06