tworzenie
strategii pr

planowanie i efekty

linia-w

portfolio

nasi Klienci

linia-w

przykłady public relations

urba architects

  • przygotowywałam informacje prasowe dla mediów branżowych oraz newsowych lokalnych i ogólnopolskich
  • do moich obowiązków należało dbanie o pozytywny wizerunek firmy w mediach

Beata Jezioro-Sowa - agencja pr

apartamenty klimaty

  • prowadziłam profil na portalu społecznościowym Facebook
  • przygotowywałam informacje prasowe dla mediów branżowych

public relations kraków

grupa urba

  • przygotowywałam informacje prasowe dla mediów branżowych oraz newsowych lokalnych i ogólnopolskich
  • tworzyłam  pozytywny wizerunek firmy w mediach
  • współorganizowałam eventy

Beata Jezioro-Sowa

Poland Business Run

  • pozyskałam ambasadorów biegu
  • współpracowałam z projektantami mody, którzy dla Poland Business Run zaprojektowali Żółte Koszulki Lidera (2017 Łukasz Jemioł, 2016 duet BOHOBOCO, 2015 Gosia Baczyńska, 2014 Paprocki&Brzozowski)
  • budowałam nowe i dbam o już istniejące relacje z dziennikarzami mediów ogólnopolskich
  • współorganizowałam event – Dzień Beneficjenta Poland Business Run – spotkanie beneficjentów, sponsorów i organizatorów biegu
  • organizowałam drużyny sportowców, które pobiegną w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku
  • dbałam o relację z krakowskimi aktorami, którzy wspierają i biegali w Kraków Business Run
  • współorganizowałam konferencję prasową Kraków Business Run na rozpoczęcie zapisów

Beata Jezioro-Sowa

Pracownia projektowa PIM CONCEPT

Promocja pracowni poprzez przygotowanie informacji prasowej o zrealizowanym projekcie krakowskiego apartamentu oraz publikacje jej w mediach branżowych.

agencja pr kraków

Autorska Pracownia Projektowa Manecki

  • Promuję pracownię projektową, architektów i zrealizowane inwestycje w mediach branżowych (budowlanych i architektonicznych) przez przygotowanie i dystrybuuję do dziennikarzy informacji prasowych oraz zdjęć.

  • Dbam o pozytywny wizerunek pracowni.

gaja-logo-new-01

Beata Jezioro-Sowa - agencja PR

gaja architektura wnętrz

Pokazuję w mediach architektonicznych pracownię jako miejsce, w którym architekci szczególną uwagę zwracają na materiały używane do wykończenia wnętrza. Dla pracowni Gaja Architektura Wnętrz ważne jest, aby były to materiały naturalne. Z takim przekazem za pomocą mediów branżowych docieram do potencjalnych klientów pracowni.

Publikacje:

public relations agencja kraków

Polski Instytut Filantropii Kilometry dobra

  • stworzyłam i zrealizowałam strategię PR kampanii społecznej Kilometry Dobra
  • przygotowałam konferencję prasową rozpoczynającą kampanię
  • tworzyłam informacje prasowe do mediów ogólnopolskich
  • informacje i materiały reporterskie o kampanii pojawiły się w TVN 24, TTV, Wiadomościach, Panoramie, Teleexpressie, TVP INFO, Onet.pl, RMF24.pl, gazeta.pl, PAP, WP.pl i Gościu Niedzielnym

agencja pr dla fundacji

Fundacja Urszuli Smok Podaruj Życie

Torebka i krawat naszpikowane dobrem

  • stworzyłam strategię PR
  • pozyskałam patronów medialnych
  • informacje o akcji pojawiły się w mediach ogólnopolskich: Teleexpress, Panorama, TVP Info, Interia, Onet, Deon.pl
  • także w mediach lokalnych – krakowskich – Kronika TVP Kraków, Radio Kraków, Radio KRK, Radio Eska, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Miasto Kobiet, Love Kraków

public relations agencja kraków

qeustus

  • odpowiadałam za promocję projektu questus learning solutions
  • pozyskałam patronów medialnych
  • współpracowałam z nauczycielami akademickimi i trenerami zajmującymi się marketingiem
Kraków-BS-2019

Beata Jezioro-Sowa - agencja pr

Kraków Business Run

  • pozyskałam 15 celebrytów – aktorów seriali Na Wspólnej i Szpital a także aktorów Teatru Starego
  • relacje z wydarzenia ukazały się w Dzień Dobry TVN (3 wejścia na żywo), Panoramie, Teleexpressie, TVP Info, TVP Kraków (Kronika), Radiu Kraków, Antyradiu, Radiu Eska, Gazie Krakowskie i Gazecie Wyborczej

public relations agencja kraków

Stowarzyszenie WIOSNA

  • zbudowałam zgrany i odpowiedzialny za powierzone zadania zespół
  • dziennikarze chwalili sobie sprawną i profesjonalną współpracę
  • pozyskałam 30 nowych kontaktów do dziennikarzy
  • zorganizowałam event z okazji otwarcia bazy Szlachetnej Paczki, w którym wzięło udział ponad 100 wolontariuszy Szlachetnej Paczki
  • przygotowałam i prowadziłam kampanię promującą projekt Telekariera, który aktywizował zawodowo osoby niepełnosprawne
  • rekrutowałam ponad 60 osób niepełnosprawnych do projektu, przez co zrealizowałam wskaźnik projektowy
  • pozyskałam 30 firm i instytucji do współpracy w celu zrealizowania staży dla uczestników projektu

Beata Jezioro-Sowa - agencja pr

TVP Kraków

  • przygotowałam ok. 220 materiałów reporterskich do Kroniki i ok. 150 materiałów do ogólnopolskich programów informacyjnych takich jak: Wiadomości, Panorama, Teleexpress

Beata Jezioro-Sowa - agencja PR

Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty

  • odpowiadałam za PR i wizerunek Fundacji, za współpracę i budowanie relacji z dziennikarzami
  • zbudowałam wizerunek Fundacji jako eksperta w dziedzinie protezowania
  • materiały reporterskie o wyprawie Horyzont Wicklow 2013, w której brał udział Jasiek Mela i podopieczni Fundacji pojawiły się w Wiadomościach, Panoramie, Teleexpressie i Radiu Kraków
  • współorganizowałam konferencje prasowe w wyniku, których zostało opublikowanych kilkanaście relacji reporterskich
  • współpracowałam przy promocji filmu związanego z historią Jaśka Meli „Mój Biegun”
logo7