Home »

PR w małej firmie – czy warto?

Myślisz, że działania PR są drogie i mogą sobie na nie pozwolić tylko duże firmy? Nic bardziej mylnego. Małe przedsiębiorstwa również powinny dbać o swój wizerunek wśród klientów i kontrahentów. W takim razie od jakich działań PR w małej firmie zacząć, aby przynosiły one korzyści? Historia Pana Wojciecha najlepiej pokazuje jak wykorzystać siłę działań PR w małej firmie Pan Wojciech […]

Continue Reading...

Mierzymy skuteczność działań PR

Czy PR działa? To pytanie często zadają moi klienci. Działa, ale kwestia mierzenia efektywności działań PR jest dość trudna. Zwłaszcza, że public relations to dziś nie tylko publikacje w prasie i wywiady w radio i telewizji. To także social media. Jak zatem zmierzyć skuteczność działań PR-owych?

Continue Reading...

Po co w organizacji PR wewnętrzny?

Starannie opracowana strategia PR-owa, dobre relacje z dziennikarzami i ogromny zapał do pracy, czyli na pierwszy rzut oka sukces gwarantowany! Jednak mnie czegoś jeszcze brakuje… To PR wewnętrzny organizacji. Czy faktycznie jest taki ważny? PR wewnętrzny, czyli komunikacja z pracownikami PR wewnętrzny to nic innego jak komunikacja z pracownikami. To co i jak o firmie mówią pracownicy jest nieprawdopodobnie ważne. Wiadomości […]

Continue Reading...

Jak współpracować z dziennikarzami?

Reporter zainteresował się tematem i umówił się z Tobą na rozmowę – świetnie! Teraz warto wiedzieć, jak przygotować się na taką wizytę, żeby wypadła jak najlepiej, a kontakt z dziennikarzem zaowocował trwałą współpracą.

Continue Reading...

Pomaganie najlepszą motywacją do biegania

Biega dla zdrowia i własnej przyjemności. Najlepszą motywacją jest dla niej działanie charytatywne. Jolanta Fraszyńska zgodziła się zostać ambasadorem Poland Business Run, ponieważ, jak sama mówi – dzięki udziałowi w biegu mogę realnie przyczynić się do zmiany życia na lepsze beneficjentów Poland Business Run. Nam opowiada o tym, czym dla niej jest bieganie. Dlaczego zdecydowała […]

Continue Reading...

Wysiłek zawsze wyzwala pozytywna energię, trzeba ją tylko odpowiednio ukierunkować!

1. Dlaczego zdecydował się Pan/Pani zostać ambasadorem Poland Business Run? – Ta idea łączy wszystkie trzy sfery życia, które są dla mnie najważniejsze: filantropię, sport i biznes. Jestem przedsiębiorcą, a to daje mi przywiej realizowania swoich pasji oraz dzielenia się z innymi owocami mojej pracy. Pieniądze są przecież środkiem, a nie celem. Podczas Poland Business […]

Continue Reading...

Poland Business Run integruje zespoły

Miło nam ogłosić, że w gronie naszych ambasadorów jest między innymi Mateusz Janicki – aktor znany między innymi z serialu „Singielka”. Na naszym blogu zdradza, co go motywuje do biegania i dlaczego zdecydował się wesprzeć naszą akcję. Zachęcamy do lektury! 1.     Dlaczego zdecydował się Pan zostać ambasadorem Poland Business Run? Jeżeli tylko mogę pomóc, choćby swoją […]

Continue Reading...

Nie przegap okazji do budowania relacji!

Święta to doskonała okazja do budowania relacji z dziennikarzami, partnerami i pracownikami . Składanie życzeń: osobiste lub przy pomocy świątecznej kartki, spotkania przedświąteczne albo noworoczne, to tylko kilka możliwości, które możemy wykorzystać.

Continue Reading...

Recepta na dobry wizerunek firmy

W kalendarzu wpisane kolejne spotkania. Wszystkie są ważne albo bardzo ważne. W międzyczasie telefony, maile od klientów. W takim tempie trudno złapać oddech, a co dopiero pomyśleć o dbaniu o wizerunek firmy. Tymczasem wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach.

Continue Reading...

Znane osoby – czy warto prosić je o pomoc?

Czy znane osoby rzeczywiście pomagają w promowaniu akcji charytatywnych lub projektów? To głównie zależy od Ciebie! Od tego kogo zaprosisz do współpracy i jak przedstawisz swoje oczekiwania. O czym, zatem, należy pamiętać?

Continue Reading...