Jak przygotować skuteczną strategię PR?
14paź

Jak przygotować skuteczną strategię PR?

Jak przygotować skuteczną strategię PR? Strategia PR kojarzy Ci się z dużymi firmami, które budują swój wizerunek w Internecie, telewizji i prasie? Nic bardziej mylnego strategię public relations powinna mieć…

Jak współpracować z dziennikarzami?
15lut

Jak współpracować z dziennikarzami?

Reporter zainteresował się tematem i umówił się z Tobą na rozmowę – świetnie! Teraz warto wiedzieć, jak przygotować się na taką wizytę, żeby wypadła jak najlepiej, a kontakt z dziennikarzem…

PR w małej firmie – czy warto?
27lip

PR w małej firmie – czy warto?

Myślisz, że działania PR są drogie i mogą sobie na nie pozwolić tylko duże firmy? Nic bardziej mylnego. Małe przedsiębiorstwa również powinny dbać o swój wizerunek wśród klientów i kontrahentów.…

Mierzymy skuteczność działań PR
02lip

Mierzymy skuteczność działań PR

Czy PR działa? To pytanie często zadają moi klienci. Działa, ale kwestia mierzenia efektywności działań PR jest dość trudna. Zwłaszcza, że public relations to dziś nie tylko publikacje w prasie…

Po co w organizacji PR wewnętrzny?
08cze

Po co w organizacji PR wewnętrzny?

Starannie opracowana strategia PR-owa, dobre relacje z dziennikarzami i ogromny zapał do pracy, czyli na pierwszy rzut oka sukces gwarantowany! Jednak mnie czegoś jeszcze brakuje… To PR wewnętrzny organizacji. Czy…

Znane osoby – czy warto prosić je o pomoc?
03sie

Znane osoby – czy warto prosić je o pomoc?

Czy znane osoby rzeczywiście pomagają w promowaniu akcji charytatywnych lub projektów? To głównie zależy od Ciebie! Od tego kogo zaprosisz do współpracy i jak przedstawisz swoje oczekiwania. O czym, zatem,…

Recepta na dobry wizerunek firmy
01paź

Recepta na dobry wizerunek firmy

W kalendarzu wpisane kolejne spotkania. Wszystkie są ważne albo bardzo ważne. W międzyczasie telefony, maile od klientów. W takim tempie trudno złapać oddech, a co dopiero pomyśleć o dbaniu o…

Kryzys, to nie koniec świata
07lip

Kryzys, to nie koniec świata

Kryzys – nagłe, nieoczekiwanie i niepożądane wydarzenie, które stanowi zagrożenie dla dowolnej sfery działalności, w tym także dla wizerunku organizacji. Brzmi strasznie? Dlatego tak ważne jest aby wiedzieć jak reagować…

Nie przegap okazji do budowania relacji!
17gru

Nie przegap okazji do budowania relacji!

Święta to doskonała okazja do budowania relacji z dziennikarzami, partnerami i pracownikami . Składanie życzeń: osobiste lub przy pomocy świątecznej kartki, spotkania przedświąteczne albo noworoczne, to tylko kilka możliwości, które…