Home » Szkolenia Public Relations – Kraków i okolice

Szkolenia Public Relations – Kraków i okolice

Wiesz, że Twoja firma ma niewykorzystany potencjał? Chcesz to zmienić, ale nie wiesz jak? Szkolenie PR jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Dzięki niemu poznasz zasady działań PR, a Twoja firma będzie mieć szanse zaistnieć w mediach.

Szkolenie public relations – dlaczego warto?

Poznaj krótką historię Pana Tomasza, która doskonale pokazuje jak działa PR.

Pan Tomasz kilka miesięcy temu wprowadził na rynek nowy, innowacyjny produkt. Sądził, że zainteresowanie nowością będzie duże. Niestety, sprzedaż nie wzrastała. Pan Tomasz zastanawiał się, dlaczego tak się dzieje i co może zrobić, aby to zmienić. W Internecie trafił na informacje o szkoleniu PR. Postanowił zapisać siebie i osobę z działu marketingu.

Na kursie PR dowiedział się jak przygotować informację prasową dotyczącą nowego produktu i firmy, do jakich mediów ją wysłać, jak budować relacje z dziennikarzami oraz jak przygotować się do rozmowy z reporterem.

Po szkoleniu dział marketingu zaczął działać. Przygotowano odpowiedni tekst i rozesłano go do mediów. Wkrótce pojawiły się pierwsze publikacje, dziennikarze prosili Pana Tomasza o wypowiedzi dotyczące produktu. Zainteresowanie nowością rosło z dnia na dzień. Przybywało także klientów. Umiejętność zdobyte w czasie szkolenia PR pomogły Panu Tomaszowi wypromować jego produkt w mediach i budować wizerunek eksperta w branży. A to przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży.

Czego się nauczysz w czasie kursu PR?

  • Jak budować wizerunek?
  • Jaki temat jest dobry dla mediów?
  • Jak przygotować informację prasową?
  • Jakie dodatkowe materiały są wartościowe dla dziennikarzy?
  • Jak budować relacje z dziennikarzami?
  • Jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem?
  • Jak przygotować konferencje prasową?
  • Jak przygotować strategię PR?

Wiedzę i umiejętności zdobyte w czasie szkolenia PR będziesz mógł wykorzystać do promocji produktów i usług, a także do budowania wizerunku swojego oraz firmy lub zarządzania nimi.

Szkolenie public relations szyte na miarę, czyli oferta dopasowana do Twoich potrzeb

Każde szkolenie PR przygotowujemy indywidualnie i jest ono dostosowane do potrzeb klienta i danej branży. Pracę nad szkoleniem rozpoczynamy od poznania sposobu działania i specyfiki firmy. Na podstawie zdobytych informacji przygotowujemy szkolenie PR w taki sposób, aby spełniało ono wymagania i potrzeby klienta.

Dla kogo jest szkolenie?

  • Marketingowców
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmie
  • Freelancerów z różnych branż
  • Fundacji
  • Stowarzyszeń

Co zyskujesz, decydując się na szkolenie właśnie u nas?

  • Pracuję jako PR-owiec prawie 10 lat, więc mam wiedzę teoretyczną i praktyczną
  • Mam doświadczenie w pracy z firmami jak i z organizacjami pozarządowymi
  • Szkolenie PR prowadzimy w formie warsztatów, dzięki temu jego uczestnicy od razu ćwiczą nowe umiejętności
  • Szkolenie Public Relations jest zawsze dopasowane do potrzeb klienta

Program szkolenia PR

1. Public Relations – czym naprawdę jest?

  • Czym różni się PR od reklamy?
  • Dlaczego warto dbać o dobry PR?

2. Jak Cię widzą tak Cię piszą – budowanie wizerunku

  • Jak Cię postrzegają klienci/kontrahenci a jak chciałbyś być postrzegany?
  • Jakie elementy mają znaczenie przy budowaniu wizerunku?
  • Narzędzia do budowania wizerunku

3. Relacje z dziennikarzami – po co je budować?

  • Jaki temat jest dobry dla dziennikarzy?
  • Jak zainteresować dziennikarza tematem?
  • Jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem?
  • Jak budować swoja bazę mediów?
  • Wspólnie ćwiczymy rozmowy z dziennikarzami.

4. Przekazujemy ważne informacje, czyli jak zorganizować konferencję prasową?

  • Kiedy zapraszamy dziennikarzy na konferencję prasową?
  • Co jest najważniejsze w czasie konferencji?
  • Dobór odpowiednich mówców
  • Kwestie organizacyjne – wybór miejsca konferencji, nagłośnienie, prezentacja, materiały dla dziennikarzy

Wspólnie omawiamy jak mogłaby wyglądać konferencja prasowa na temat zaproponowany przez uczestników szkolenia.

5. Strategia PRowa

Część warsztatowa – wspólnie wybieramy przykład, na podstawie którego omawiamy poszczególne elementy strategii PR:

  • Cel
  • Grupę docelową
  • Kluczowe przekazy
  • Taktykę
  • Narzędzia
  • Harmonogram działań
  • Planowanie budżetu
  • Monitorowanie działań i efektów

Zagadnienia PR, które będziemy omawiać i opracowywać na szkoleniu zawsze są dopasowane do potrzeb klienta. Szkolenia Public Relations prowadzimy w oparciu o case studies i twórczą pracę, ponieważ wiemy, ze taki sposób nauki przynosi najlepsze efekty.

Wspólnie zastanówmy się jaka strategia PR będzie dla Twojej firmy najlepsza. Opracujemy dla Ciebie indywidualny program szkolenia. A Ty zdobędziesz profesjonalną wiedzę potrzebną do skutecznego budowania wizerunku i dbania o niego.

Zadzwoń lub napisz do nas, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę szkolenia.

Zapraszamy do kontaktu!