Home » Usługi PR

Usługi PR

Specjalizuję się w budowaniu wizerunku firm i osób w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych. Wizerunek marki, której warto zaufać, bo jest ekspertem w swojej branży, zdecydowanie zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów.

Moim klientom w ramach usług PR pomagam dotrzeć z ważnymi informacjami do mediów branżowych oraz newsowych, zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych. A także budować wizerunek w mediach społecznościowych.

Dobry PR to umiejętność właściwej komunikacji.

Usiądźmy więc i porozmawiajmy. Tak wszystko się zaczyna.

Razem omówimy Państwa wizje i oczekiwania. Następnie wypracujemy wspólnymi siłami najskuteczniejsze działania i dobierzemy usługi PR do potrzeb.

Jakie usługi PR oferuję?

Mogę Państwu pomóc w:

  • Tworzeniu strategii PR – czyli zaplanowanych działaniach PR, które w systematyczny i spójny sposób będą budować wizerunek firmy. Na początku naszej współpracy wspólnie zastanowimy się, co wyróżnia organizację i jaki wizerunek powinna mieć. Następnie dobierzemy właściwe sposoby działania oraz określimy ramy czasowe i budżetowe. W czasie realizacji strategii będziemy regularnie kontrolować, czy działania przynoszą zamierzone efekty.
  • Kontaktach z mediami – warto informować media o sukcesach firmy, wprowadzanych nowych produktach lub usługach. Ważne, aby wiedzieć, jak zrobić to w interesujący dla dziennikarzy sposób. Bardzo często pomagam moim klientom w przygotowaniu ciekawej informacji prasowej (notki PR) i w kontakcie z mediami.
  • Tworzeniu tekstów PR – strona internetowa to dziś najważniejsza wizytówka firmy. Dlatego tak ważne jest, aby treści, które są tam zamieszczone były profesjonalnie przygotowane, a produkty i usługi opisane w sposób ciekawy i pokazujący wysokie kompetencje firmy w branży.
  • Organizacji konferencji prasowych – to dobry sposób na przekazanie mediom ważnych informacji na temat firmy i jej działalności. Przede wszystkim wspiera osobisty kontakt z dziennikarzami i budowanie z nimi wartościowych relacji.
  • Organizacji eventów medialnych – to kolejny dobry pomysł na pokazanie dziennikarzom specyfiki firmy, produktów lub usług. To także doskonała okazja do bezpośrednich rozmów z dziennikarzami.
  • Realizacji projektów CSR – czyli związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Bardzo często realizowana we współpracy z fundacjami i stowarzyszeniami. Przedsiębiorstwa działając na rzecz organizacji pozarządowych i pomagając ich podopiecznym, mogą także zaistnieć w mediach.
  • Szkoleniach PR – szkolenia public relations przygotowujemy indywidualnie dla każdego klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby i oczekiwania. Kurs PR jest prowadzony w formie warsztatów, aby zdobytą wiedzę teoretyczną od razu przećwiczyć w praktyce. To gwarancja skuteczności naszych szkoleń. Szczególnie zapraszamy na szkolenia marketingowców, osoby zajmujące się komunikacją w firmie, freelancerów z różnych branż, fundacje i stowarzyszenia.
  • Prowadzeniu mediów społecznościowych – to najbardziej dostępny sposób budowania wizerunku firmy w Internecie. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie mediów społecznościowych, nie wiesz, jakie treści najlepiej w nich umieszczać i jak prowadzić kampanie reklamowe, to czas, aby powierzyć te zadania specjalistom, którzy przygotują plan działań i będą dbali o to, aby firmowe profile w mediach społecznościowych budowały odpowiedni wizerunek marki.

Działania PR dopasowane do potrzeb i możliwości

Z chęcią wysłucham Państwa potrzeb i oczekiwań. Porozmawiajmy więc o działaniach PR i razem zastanówmy się, która droga budowania wizerunku będzie dla Państwa najlepsza. A my zajmiemy się przygotowaniami i realizacją kampanii public relations.