Właściciele firm zajmują się ogromną ilością spraw i nie mają czasu na działania PR. Można tę kwestię rozwiązać na dwa sposoby: zatrudnić PR-owca w firmie lub poprosić o pomoc agencję PR. Osoby decyzyjne często myślą, że działania PR dla małych firm są zbyt drogie. Nic bardziej mylnego. Czasem wystarczy niewielka kwota, aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt. Budżet na działania PR zawsze określa się według potrzeb i możliwości. To jeden z bardziej skutecznych sposobów zwiększenia rozpoznawalności marki oraz zwiększenia sprzedaży. Pieniądze zainwestowane w kampanię PR-ową zwrócą się, gdyż wizerunek eksperta w swojej dziedzinie, oferującego przydatne produkty lub usługi na wysokim poziomie będzie w przyszłości z pewnością procentował. Przekonał się o tym również Pan Wojciech, któremu działania PR pomogły wypromować nowy, innowacyjny produkt i zwiększyć sprzedaż oraz zbudować pozytywny wizerunek.