tworzenie
strategii pr

planowanie i efekty

linia-w

tworzenie
strategii pr

planowanie i efekty

linia-w

Prowadzisz firmę, podejmujesz wiele działań PR-owych i nie widzisz konkretnych efektów w budowaniu wizerunku? Czas pomyśleć o budowie profesjonalnej strategii PR i zaplanowaniu działań tak, aby przynosiły oczekiwane efekty!

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

strategia pr po co tworzyć kolejny plan?

Poznaj krótka historie Pani Anny. Pokazuje ona, jak wazne jest planowanie i dobieranie odpowiednich działan public relations.

Panią Anię, energiczną, pełną pomysłów właścicielkę firmy, poznałam na śniadaniu biznesowym. Dużo rozmawiałyśmy o tym, czym się zajmuje i jak działa jej firma. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało świetnie. Dopiero podczas kolejnego spotkania okazało się, że Pani Anna od początku istnienia firmy próbuje budować jej wizerunek, ale kolejne działania nie przynoszą efektu. Nie były to zaplanowane kroki. Pani Anna działała ad hoc – bez żadnej strategii PR. Od czasu do czasu inwestowała w kampanię na Facebooku albo w sponsorowany artykuł w mediach lokalnych. Zorganizowała też kilka eventów. Niestety działania te nie były ani zaplanowane, ani ze sobą powiązane. Dopiero nasza rozmowa uświadomiła Pani Ani, jak ważne jest przygotowanie planu kolejnych działań tak, aby budowały one określony wizerunek.

beatasowa-zdjecie-2

agencja pr kraków

Co daje Twojej firmie strategia PR?

  • Odpowiednio dobrane działania PR pozwalają dotrzeć z przekazem do Twojej grupy docelowej
  • Wybór odpowiednich kanałów komunikacji gwarantuje, że dotrzesz z komunikacją do potencjalnych klientów
  • Zaplanowane czynności PR pozwalają systematycznie i skutecznie budować określony wizerunek Twojej firmy
  • Uporządkowanie działań daje Ci możliwość odpowiedniego przygotowania się do nich

Pracę z klientem zawsze zaczynamy od poznania jego firmy i przede wszystkim jego potrzeb. Wspólnie ustalamy, jaki powinien być wizerunek firmy. Dopiero wtedy przechodzimy do określenia grupy docelowej, celu i wyboru narzędzi i kanałów komunikacji. Dzięki temu wiemy, że strategia public relations, którą przygotujemy, będzie skuteczna.

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

kogo zapraszamy
do współpracy?

  • marketingowców,
  • osoby zajmujące się komunikacją w firmie,
  • freelancerów z różnych branż,
  • fundacje,
  • stowarzyszenia.
03

agencja pr kraków

jak wygląda
budowanie strategii pr?

Pracę nad strategią public relations zawsze zaczynamy od poznania firmy i przeanalizowania jej sytuacji wizerunkowej oraz działań PR, które już zostały podjęte. Wspólnie z klientem określamy cel, do którego będziemy dążyć, czyli jaki wizerunek firmy/osoby budujemy. Następnie zastanawiamy się nad grupa docelową.

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

kolejnym krokiem
jest odpowiednie dobranie:

przekaz-ico

Kluczowych przekazów, którymi będziemy się posługiwać we wszystkich komunikatach wysyłanych do mediów, umieszczanych w social mediach lub wygłaszanych w czasie eventów czy konferencji prasowych.

taktyka-ico

Taktyki– to najbardziej szczegółowa część strategii, określająca dokładnie działania, które pozwolą osiągnąć cel

komunikacja-ico

Narzędzi komunikacji – określamy z jakimi mediami będziemy współpracować i jakimi tematami zainteresujemy dziennikarzy, które social media będą dla nas przydatne, czy organizujemy eventy lub konferencje prasowe.

i-05
i-06

W kolejnych etapach tworzenia strategii PR określamy wspólnie z klientem:

taktyka-ico

Harmonogram działań public relations – wszystkie kroki rozpisujemy w kalendarzu, tworząc harmonogram, dzięki temu podjęte działania uzupełniają się i spójnie budują określony wizerunek.

taktyka-ico

Budżet – określamy budżet na zrealizowanie strategii

Na końcu proponujemy metody ewaluacji strategii PR. Wszystkie działania PR muszą być kontrolowane i monitorowane, a ich efekty analizowane i oceniane. Wszystko po to, aby mieć pewność, że zaplanowane kroki w zakresie strategii public relations przynoszą zamierzone efekty.

Beata Jezioro-Sowa communication and actions

moje doświadczenie
w tworzeniu strategii pr

Działaniami public relations zajmuję się od 10 lat. Budowałam wizerunek Poland Business Run. Dziś to największy charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety. Dbałam o wizerunek Jaśka Meli i jego Fundacji Poza Horyzonty. Pracuję także nad budowaniem wizerunku jedynej w Polsce magister hipnoporodzenia. Często moimi klientami są pracownie architektoniczne i deweloperzy. Jestem otwarta na współpracę z każda branżą.

Razem zastanówmy się, jaka strategia PR będzie dla Ciebie lub Twojej firmy najlepsza. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę na stworzenie strategii public relations tak, aby skutecznie budować Twój wymarzony wizerunek.

Zadzwoń lub napisz do nas, a my przygotujemy ofertę stworzenia strategii PR, która będzie budować wizerunek Twój lub Twojej firmy.

 

i-03